Kõik artiklid

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=a0f3e66b-446d-5ee5-bae1-cb5eb8f3a00f&width=800&q=80
13 arenguvestluste kolelugu

Kogusin kuraditosina jagu arenguvestluste n-ö kolelugusid. Neid tasub lugeda väikese huumoriga, et optimismi hoida.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=dcfd7a25-fc88-5155-8268-ba59d6f401cd&width=800&q=80
Ettevõte, aeg on oma ägedust välja näidata!

Juba nii tuttavad on olukorrad, kus organisatsiooni sisemine bränd on tugev – ettevõtte sees tehakse töötajate heaks väga palju tegevusi, kuid seda pole komplektse väärtuspakkumisena töötajatele esitatud ning veel vähem pole seda väljapoole kommunikeeritud. Praegune tööjõuturg on situatsioonis, kus enam ei saa vaikselt oma asja teha ja mõelda, et küll keegi näeb, kui äge tööandja ollakse või küll need olemasolevad töötajad ettevõttest hästi räägivad. Eeldada ju võib, aga võidavad need, kes on teinud otsuste selles suunas strateegiliselt tegutseda.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=1e0774cb-8ff4-5476-9da1-e6478a22e4f9&width=800&q=80
5 viga, mida klienditeeninduses vältida

Hea teenindus on kui protsess ja kommunikatsioon mitme inimese vahel, mis muudab terve päeva ilusaks kõikidele osapooltele. Hea teenindusega saab tuua naeratuse näole ja halva päeva varjud ära pühkida. Kuid vastupidises olukorras võib halb teenindus olla viimane piisk karikasse ja rikutakse kliendisuhted. Peamiselt tuleneb see klienditeenindaja oskamatusest, teadmatusest ja/või tema hoiakust.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=2411d780-9ad6-51db-8a39-1ccc6df11c86&width=800&q=80
Kas töötajate hoidmisega on mõtet vaeva näha?

Tänapäeval seisavad paljud juhid dilemma ees, kas hoida töötajat ja investeerida tema ümberõppesse või leida organisatsiooni muutunud visiooni ning eesmärkide põhjal uus töötaja, kellel on olemas vajaminevad teadmised ja oskused.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=73979a5b-4962-588c-8372-e12679969df5&width=800&q=80
Kohanduv eelarvestamine kui tuleviku juhtimismudel

Enamik organisatsioone sünnib väikeste ja väledatena. Nad on agiilsed, arenevad kiiresti, on usaldavad, koostööaltid, mittebürokraatlikud ja eesmärgikindlad. Kuid organisatsioonid ei taha väikeseks jääda. Enamik tahab kasvada ja suureks saada.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=5f853bb6-1158-5ee2-b65b-972d5210d958&width=800&q=80
200 km jalgsi, kaasas ainult seljakott

Rändamine on vanem kui töö ja sõjad. Enne igasuguste efektiivsusmudelite ja juhtimisstrateegiate tekkimist rändasid suured juhid oma inimestega lihtsalt mööda maailma ringi.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=14c5c409-47d8-5e5d-bc80-a0dc7ffc4715&width=800&q=80
Tiina Saar-Veelmaa: tööandja peab pakkuma personaliseeritud töösuhet

Mida võiksid praegusel ehk koroona- ja tööjõukriisi ajal tööandjad oma motivatsioonipaketis pakkuda, et meelitada ligi talente ja tekitada neis lojaalsust? Sellest ja paljudest teistest tööõnne teemadest rääkis suures intervjuus tööõnne uurija, koolitaja ja konsultant Tiina Saar-Veelmaa.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=f34106f5-e6da-5f99-8663-7d24ac1dc66b&width=800&q=80
5 head soovitust argumenteerimisel paremate kokkulepete saavutamiseks

Aasta lõpp on paljudele ettevõtetele tihedate läbirääkimiste perioodiks. Üüri- ja tarnelepingud, sisseostetavad tugiteenused - paljudel juhtudel on just aasta lõpp see aeg, mil on vaja selgitada, kas ja mis tingimustel jätkata senist koostööd või leida uusi partnereid. Mida seejuures teha ja mida vältida? Järgnevalt annab Äripäeva Akadeemia argumendi- ja läbirääkimiste koolitaja Siim Vahtrus viis mõtet, kuidas saavutada argumenteerimise läbi paremaid kokkuleppeid.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=3f3a890d-7986-5e35-9e52-8caf56ed0359&width=800&q=80
Müügiprotsessi digitaliseerimine - las robot teeb sinu eest müügitöö ära

Viimased uuringud näitavad, et B2B müügis tegelevad müügiinimesed reaalse müügi ja kliendisuhtlusega vaid 30-50% oma tööajast. Ülejäänud aeg kulub teistele, peamiselt administratiivsetele ja müüki toetavatele tegevustele.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=9c957c7b-399e-5604-a91a-18cae601ae8c&width=800&q=80
Palju õnne, sa oled nüüd juht ehk 5 asja, mida ma uues rollis õppisin

Ma olen alati teadnud, et ma tahan olla juht. Päev, kui minu ametinimetusele lisandus juhi tiitel, oli minu jaoks üks äraütlemata uhke päev. Olen koguaeg teadlikult selle nimel tegutsenud, et sinna jõuda. Päev, kui üks minu meeskonnaliikmetest väljendas selgelt pettumust, et minust oli saanud selle osakonna juht, oli päev, kus ma hakkasin kahtlema… kõiges. Kuidas ja kas ma üldse kunagi selle inimese enda poole võidan? Äkki keegi ei võta mind selles rollis tõsiselt? Mis siis, kui mulle meeldib idee juhiks olemisest, aga rolli ennast ma välja kanda ei suuda?

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=873d1447-4bb8-53ce-8854-3f6dcd15065a&width=800&q=80
Kas LinkedIn’is on võimalik tooteid ja teenuseid müüa?

Ajad, mil müügimehe peamine tööriist oli telefon ja e-kiri, on vaikselt läbi saamas. B2B (ehk ärikliendilt-ärikliendile) müük on üha enam liikunud sotsiaalvõrgustikesse ning müügiinimesed, kes oskavad seda teadlikult ära kasutada, on selgelt eelisseisus.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=6eac7da2-743d-5981-ad96-48f93dfeaff2&width=800&q=80
4 asja, mis teevad Sinust parema avaliku esineja

Kas heaks esinejaks sünnitakse või on see oskus omandatav? Tõde on see, et me kõik esineme palju rohkem kui esmapilgul arvame – lisaks suurtele auditooriumidele on ka väikeses vestlusringis veenvalt mõjumine väga oluline.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=5b0fc4d5-8cbc-539b-925c-635184577527&width=800&q=80
Eelarve lendas vastu taevast?

Mõelge end natukeseks ajas tagasi.

https://static-img.aripaev.ee?type=preview&uuid=47d8bf03-5a22-5191-92b6-532dd492f8b9&width=800&q=80
Läbipõlemise ennetamiseks häki sisse oma närvisüsteemi

Raamatupoodide riiulid on umbes lektüürist, mis kirjeldavad enesejuhtimist kui võlukeppi, mille abil nii enda kui ka oma meeskonna sooritust parandada. Ometi põlevad väga paljud juhid heleda leegiga. Oma energiat põletatakse varuakude arvelt, rihtides alateadlikult ülekuumenemist, teisisõnu kapitalistliku ühiskonna populaarseimat trendi – läbipõlemist.