Tänapäeva kiire elutempo juures on enesejuhtimise oskused muutunud kriitiliselt oluliseks nii tööelus kui ka isiklikus elus. Edukas enesejuhtimine hõlmab mitmeid aspekte, alates aja ja energia tõhusast haldamisest kuni emotsioonide ja stressi kontrollimiseni. Selles artiklis uurime, millised on tõhusad enesejuhtimise strateegiad ja kuidas need võivad aidata kaasa tasakaalustatud ja rahuldust pakkuva elu loomisele.
Õige analüüsi- ja kategoriseerimismeetodite valik aitab paremini mõista ja juhtida ettevõtte ettevõtte kulustruktuure ning optimeerida varude haldamist. Sel aastal toimuvad esmakordselt ostu- ja hankejuhtimise praktikumid, mis keskenduvad 4 peamisele valupunktile, mille lahendamine tagab kulude kokkuhoiu ning ostu- ja hanketöö tõhustamise.
On ideaalne aeg, et investeerida enda ja oma meeskonna oskustesse, et saavutada suvisel hooajal märkimisväärseid tulemusi. Siin on valik koolitusi, mis ei laienda ainult professionaalset silmaringi, vaid pakuvad ka konkreetseid tööriistu ja lähenemisi, mis aitavad viia sinu ettevõtte turundustegevuse uuele tasemele.
Oled mõelnud, et sinu tänase või varasema tööelu koostöökogemus või episood kuulub pigem mõne hinnatud tragi-komöödia stsenaariumi koosseisu või Tujurikkuja sketšimaterjali hulka?
Tänapäeva kiirelt muutuvas maailmas on ajajuhtimine muutunud üha olulisemaks oskuseks, mis võimaldab meil püsida tempos, saavutada tulemusi ning vältida läbipõlemist. Kuidas aga juhtida oma aega nii, et kõik oluline saaks tehtud, hinges oleks rahulolu saavutatust ja aega jääks ka molutamiseks? Siin on seitse tõhusat ajajuhtimise nippi, mis aitavad sul saavutada rohkem nii isiklikus kui ka professionaalses elus.
Praegu on viimane aeg, et ka Eestis tekiks majanduspoliitika, mis tegeleks tööstusinvesteeringute meelitamisega, kirjutab Viru Keemia Grupi juhatuse esimees Ahti Asmann vastuses Äripäeva teemaveebi Tööstusuudised arvamusliidrite küsitlusele.
Ei mööda päevagi, kui keegi ei kasutaks sõna tehisaru, tehismõistus või masinõpe kontekstis, mis kutsub seda tehnoloogiat kasutama ettevõtetes. Meenutuseks – kõik suured majandusarengud on baseerunud tehnilistel arengutel, mis on olnud üldkasutatavad, näitena aurumasin, elekter või internet. Tehisintellekti (AI) kasutamine ettevõtetes on muutumas sama oluliseks ja laialdaseks nagu elektri kasutuselevõtt minevikus. AI ei ole enam ainult tulevikutehnoloogia, vaid juba praegu reaalselt kasutatav tööriist, mis on integreerumas meie igapäevaellu.
'u tegevjuht ja koolitaja Teet Torim jagab AI-tööriistu, mis aitavad ettevõtetel oluliselt aega ja raha kokku hoida.
Kui soovid teada, kui hästi tunned ESG põhimõtteid ja jätkusuutlikkust, siis nüüd on su võimalus end proovile panna. Meie lõbus ja informatiivne mäng on suurepärane viis oma teadmiste testiks ja uute asjade õppimiseks.
Kasutajakogemuse disain on inimeselt-inimesele töö. Disaineri eesmärgiks on luua tooteid ja teenuseid, mis on inimese jaoks lihtsalt ja mugavalt kasutatavad. Kasutajasõbraliku masinaga saab ka tehnikavõõras inimene kergelt hakkama, ning tal on sellega meeldiv suhelda.
“Mitte strateegias või tehnoloogias vaid hoopis suurepärases meeskonnatöös peitub tõeline konkurentsieelis. See on ühtepidi võimas ja samas haruldane” Patrick Lencioni
Meil on hea meel, et osalete meie koolitusel. Registreerudes koolitusele, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta e-kirjana.
Värbamisspetsialisti positsioon nõuab elupõhist õpet. Need tehnikad, mis kunagi edu tõid, ei pruugi seda homme enam teha. Digiajastu pakub värbajatele uusi tööriistu, sh ka ChatGPTd. See on võimas assisent, kes pakub lahendusi igivanadele väljakutsetele aidates seeläbi kujundada värbaja tööd tulemuslikumaks.
Sihtotsing on lihtsalt öeldes värbamise vorm, mille käigus ei värvata ainult kandideerinud kandidaate, vaid otsitakse ka sobivaid inimesi, keda värbaja ise kandideerima kutsub. Sihtotsing on üsnagi proaktiivne värbamise vorm, sest värbaja kontaktib tihti ka inimesi, kes uut töökohta ei otsi. See on ka üks põhjustest, miks sihtotsingut proovida tasub - sihtotsingut kasutades ei leia ainult parimat kandidaati kandideerijate seast, vaid parima kandidaadi kogu turult. Järgnevalt arutame kolme punkti, mis on eduka sihtotsingu puhul olulised.