Kui sa pole täna veel mõistnud, et brändikujundus on hädavajalik kõigile ettevõtetele, kes soovivad digimaailmas turundada, siis on aeg hakata sellele tähelepanu pöörama.
Elame ajal, kus turule on keeruline tuua midagi täiesti erakordselt, seega enamus ettevõtteid teavad väga hästi kui keeruline on ennast nähtavaks teha ja usaldust võita.
Mitte just väga ammu, peeti brändimaailma suurettevõtete pärusmaaks, kuid tänases ettevõtlus maailmas on brändi kujundamine sama oluline kui turundusstrateegia paika seadmine. Kui soovid luua klientidega tugeva ja püsiva sideme, siis on abiks just brändistrateegia.
Läbimõeldud bränd aitab luua tuttavlikkuse ja etteaimatavuse tunde, mis tõmbab kliente korduvalt sinu ettevõtesse tagasi. Suurema tõenäosusega soovitavad püsikliendid, kes tunnevad brändiga emotsionaalset sidet, sinu ettevõtet enda sõpradele ja perele. Kui enda brändilugu hästi esitleda, on inimesed juba veendunud toote või teenuse väärtuses, isegi teadmata sellest midagi.
Tugeva visuaalse brändi jõud on tohutu, see võib kaasa tuua teie ettevõtte edu ja laiema tuntuse.
Kuidas luua usaldusväärset brändi?
Usaldus on tõuge, mis viib kliendi ostu sooritamisele, aga kuidas usaldust võita? Kui ettevõtte esimene kokkupuude on digikanalites, siis tuleb just seal samas seda usaldust pakkuda. Arvestama peab, et digikeskkonnast, olgu selleks koduleht või sotsiaalmeediakanal, ammutab potentsiaalne klient infot väga lühikese aja vältel. Kuidas aga lahendada seda võimatuna tunduvat väljakutset? Siin tulevad appi fotod, mis aitavad tõmmata tähelepanu ja tekitada uudishimu, et suunata huvilisi sinu toote ja teenuse kohta juurde lugema.
Bränding on võimas tööriist, mis aitab luua pikaajalist kliendisuhet ning kasvatada fännibaasi. Läbimõtlemata pildikeel ettevõtte sotsiaalmeedia kanalis või kodulehel võib tuua rohkem kahju kui kasu. Fotod on brändingu oluline osa ja tihti ka esmane kontakt sinu potentsiaalsete klientidega. Selleks, et fotod aitaksid rääkida sinu ettevõtte lugu ja võita usaldust, on hea teada kuidas luua brändi toetavaid pilte.
Faktid
Kui soovid rohkem teada saada, kuidas luua fotosid, mis aitavad brändil eristuda ja suurendada äratuntavust, tule koolitusele "Brändifotograafia", mille viib läbi Airi Leon.
Brändifotograafia
Enamasti investeerivad ettevõtjad tootefotodele ja ametiportreedele, kuid brändifotograafia ulatub sellest kaugemale. Kiputakse unustama, et tänases ettevõtluse maailmas on sotsiaalmeedia profiil vahetuks lingiks kliendi ja toote/teenuse vahel. See on koht, kus võita usaldus, rääkida ettevõtte lugu ja tugevdada see läbi enda brändi.
Fotod, mis kujundavad brändi, saab kokku võtta üldise nimega brändifotograafia. Toon mõned näited, millistest fotodest on jutt kui räägitakse brändifotograafiast.
1. Stiliseeritud tootefotod
E-poes kasutatakse üldjuhul tehniliselt korrektseid ja minimalistlike fotosid. Sotsiaalmeedias kahjuks sellised fotod hästi ei toimi. Suurim eesmärk sotsiaalmeedias tootepiltide jagamisel on tähelepanu saamine ning kindlasti ei ole see igav tootepilt, mis seda teha aitab. Siin tulevad mängu loomingulised võtted ja valitsevad trendid. Põnev tootefoto tõmbab potentsiaalse kliendi tähelepanu ja paneb rohkem sinu brändi kohta uurima.
2. Elustiilifoto ehk Lifestyle
Tegemist on fotodega, mis võrreldes ametiportreega on vabamas stiilis ning need näitavad tihti inimest tegevuses. Selliseid pilte me näeme tihti isikubrändide sotsiaalmeedia kontodel, kuid sarnased pildid sobivad ka suurepäraselt ettevõtte brändile, et tuua esile kaubamärgi taga olevaid inimesi.
3. Kulisside taga ehk Behind the scenes
Sellised pildid näitavad, milline on ettevõtte igapäevaelu ning kes on need inimesed, kes toimetavad selleks, et pakkuda parimat kliendikogemust. Selliste fotode jagamine on hea viis illustreerimaks kõike seda, mis teeb teie tooted/teenused eriliseks ja teistest eristuvaks. Eriti suurepärane on see ka selleks, et anda kliendile aimu kui palju pühendumist ja energiat sinu toote/teenuse pakkumiseks on vaja ning see aitab ka kallimate ostude puhul emotsionaalset otsust kergemalt langetada.
4. Keskkond ja interjöör
Inimesed tahavad teada, mida oodata kui neil on vaja sinu tegevuskohta külastada. Olgu see näiteks stuudio, kus teed töötubasid, juuksur või küünetehnik, kohvik või restoran. Et nende esmamulje kujundamiseks ei oleks suvaline oskamatu foto, mis varasemalt mõni klient klõpsanud, tasub pildid juba teadlikult ise kodulehes või sotsiaalmeedias üles panna.
5. Hobid ja väärtused
Kuigi me võiksime keskenduda ainult äriga seotud piltidele, on enda ja töötajate isikliku elu ja hobide jagamine üks hea viis, et muuta brändi veelgi inimlikumaks ning tutvustada väärtusi, mis teie jaoks on olulised. See aitab kujundada vaataja emotsioone ning panna teile ja teie tegemistele kaasa elama.