koolitaja pilt

Koolitaja:

Andrus Kiisküla

Aeg:

19.02.2021, kell 05:45-13:00

Turundamine Facebookis ja Instagramis algajale

Sotsiaalmeedia roll turunduses on pidevas kasvus ja suurim väljakutse ettevõtjatele ja turundajatele on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata.

 

Facebook ja Instagram on Eestis kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid nii kasutajate kui turundajate seas. Hästi koostatud ettevõtte profiil ja planeeritud tegevused aitavad kiiremini leida üles klientuuri ning seeläbi tulu teenida.

Koolitus „Facebookis ja Instagramis turundamine algajale“ annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha.

Järgneb koolitus “edasijõudnule”, mis annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki. Loe programmist lähemalt SIIN.

Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kes alles plaanivad esimesi turundustegevusi sotsiaalmeedias ja soovivad kohe alguses oma tegevustele tugeva ja kindla vundamendi ehitada.

Eesmärk
Koolituse eesmärk on omandada baasteadmised Facebookis ja Instagramis turundamise tulemuslikuks alustamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab sotsiaalmeedia põhimõtteid ja võimalusi;
  • oskab luua tulemusliku sotsiaalmeedia konto ja seeläbi kasvatada fännibaasi;
  • oskab luua orgaanilist (maksmata) sisu ja postitusi.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude, grupitööde ja individuaalsete tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.