Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Andrus on töötanud ligi 5 aastat Äripäevas digiturunduse juhina. Praegu töötab ta Tallink Grupis, kus üks tema ülesanne on strateegiline koostöö Facebookiga, et erinevad turud kasutaksid kõige värskemaid võimalusi, parimaid praktikaid ja oleks koolitatud otse oma ala tippudelt Facebookis.