Värbamisturundus

Kuidas värbamisturunduse abil konkurentidest eristuda, talente ligi meelitada ja tööandja brändi tugevdada?

Eestis on üle 5500 vaba töökoha ning võitlus parimate talentide nimel utsitab tööandjad värbamisele värske nurga alt lähenema. Tööturu muutustega sammu pidamine on iga ettevõtte argipäevane reaalsus ning kandidaatide värbamine üha spetsiifilisemaid teadmisi nõudev protsess. Läbi sisuloome tekstide, värbamiskanalite valiku ning erinevate digiturundustehnikate kaudu, mängib värbamisturundus ettevõtte populaarsuse kasvatamisel ja nähtavamaks tegemisel olulist rolli. Koolitus keskendub värbamisturunduse tehnikatele ning julgustab tööandjaid värbamisele uuemal viisil lähenema. Tööandjad, kes oskavad värbamisele uudselt  läheneda, on tööjõuturul edukamad. Teadliku värbamisturunduse kaudu on võimalik kõnetada Sinu ettevõttele kõige olulisemat sihtrühma ja tuua Sinuni potentsiaalseid töötajaid, kes tööturul aktiivselt tööd ei otsi.

Koolituse  eesmärk on anda osalejatele ülevaade värbamisturunduse strateegiatest, meetoditest ja selle mitmekülgsetest nüanssidest, mille kaudu on võimalik konkurentidest eristuda, suurendada sobivate kandidaatide arvu ning tugevdada tööandja brändi, kasutades kaasaegseid värbamiskanaleid ja sisuloome strateegiaid.

Koolitusele on oodatud värbamisspetsialistid, värbamisassistendid, personalijuhid, HR-valdkonna huvilised, ettevõtete juhid ehk kõik, kes puutuvad  ettevõttes kokku värbamisega.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid ligi meelitada rohkem sobivate oskustega kandidaate?
  • Sul on elementaarsed teadmised turundusest, kuid Sa ei oska neid värbamisel enda kasuks pöörata?
  • Sul on soov omandada uusi innovaatilisi ideid ja kuulda praktilisi näiteid, mis aitavad värbamise strateegilisemaks muuta?
  • Soovid olla värbamises tehniliselt kompetentsem?

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Mis on värbamisturundus ja miks on see tänapäeva konkureerivas töömaailmas oluline;
  • Ülevaade kõige olulisematest ja kaasaegsematest kanalitest, mida värbamisturul sobivate kandiaatide leidmiseks kasutada;
  • Koolitajate kogemuslood ja praktilised näited atraktiivse töökuulutuse kujundamiseks ning sotsiaalmeediast potentsiaalsete, kuid passiivsete kandidaatide leidmiseks;
  • Kuidas luua iseseisvalt atraktiivset sisu, et õiget sihtrühma kõnetada - copywriting;
  • Värbaja tehnilise teadlikkuse suurendamine digiturundusest;
  • Elulised näiteid, mida on ettevõtted rakendanud kandidaatide ligimeelitamiseks;
  • Kuidas säästa hea värbamisturundusega aega ja raha. Erinevad mõõdikud, millega hinnata värbamiskampaania edukust;
  • Strateegiline ja praktiline ülevaade värbamisturundusest, mida saab peale koolitust koheselt rakendada. Lisaks saab iga osaleja kaasa praktilise „To Do“ listi, mille abil on kergem edaspidi orienteeruda.

 Koolituse tulemusel osaleja:

  • omab laiemat pilti värbamisturundusest;
  • oskab rakendada vähemalt 3-4 praktilist tehnikat, mis aitavad elavdada ettevõtte värbamistegevusi ja muuta ettevõte potentsiaalsete kandidaatide jaoks nähtavamaks;
  • teeb vahet tööandja turundusel ja värbamisturundusel;
  • omandab esmased copywriting oskused;
  • oskab disainida atraktiivset töökuulutust;
  • on värbamistrunduses tehniliselt pädevam.

Koolitus koosneb nii teoreetilisest, kui praktilisest osast, mis tagab tervikliku õpikogemuse.

Koolitusele tulles tuleks osalejatel kaasa võtta sülearvuti, et koolituse käigus õpitu praktiliselt läbi harjutada ning kinnistada. Kindlasti ära unusta ka sülearvuti laadijat!

Koolitajal on õigus lähtuvalt koolitusgrupi vajadustest programmi kohandada.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, reflektsiooni ning praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitusgrupi suurus: 6-16 osalejat
Maht: 8 akadeemilist tundi

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Ajakava

09:30 - 09:45
Kogunemine ja tervituskohv
09:45 - 11:30
VÄRBAMINE = TURUNDUS + MÜÜK
  • Mis on värbamisturundus ning miks oleme täna sellest rääkimas?
  • Mida ootavad kandidaadid tänapäeva tööturul?
  • Tööandja bränding värbamises ning selle osatähtsus.
  • Praktilised näited värbamisturundusest.
11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
SISENDI KOGUMINE ja ETTEVALMISTUS
  • Kandidaadi persoona kaardistamine ja sihtühmade valik.
  • Kuidas valida sobivad turunduskanalid?
  • Kuidas luua atraktiivsed värbamismaterjalid? (töökuulutus, maandumisleht, reklaamid, videod)
  • Copywriting – mis on copywriting, miks on seda vaja, kuidas omandada esmased oskused ning kuidas saadud oskusi värbamises rakendada?

Praktiline kirjalik harjutus persoonade loomiseks ja sihtrühma kaardistamiseks; grupitöö copywriting ülesande sooritamiseks.

13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 1/2
  • Digiturunduse nipid – praktilised ja tehnilised näpunäited
  • Tasulised ja tasuta võimalused kampaania läbiviimiseks - millised on peamised erinevused?
  • Kampaaniate seadistamine – kuidas värbamiskampaaniat seadistada ja milliseid teadmisi on selleks vaja?
  • Tarkvara kasutamine, automatiseerimine (videointervjuud) - kuidas aitab automatiseerimine värbamisprotsesse lihtsustada?
15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:00
VÄRBAMISKAMPAANIA LÄBIVIIMINE 2/2
  • Kuidas tulemusi mõõta? - kuidas hinnata, kas kampaania oli edukas?
  • Kandidaadikogemus ja brändisaadikud värbamises - kandidaatide ootused ning ettevõttesisese potentsiaali rakendamine – ole oma ettevõtte brändisaadik
  • Päeva kokkuvõte ja reflektsioon

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamistingimused

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.