Kutsume Sind esmakordselt avalikult toimuvale juhtimishäkile*, kus koos teiste juhtidega arutledes, mõtestades ja üksteise kogemustest õppides lahendame erinevaid inimeste juhtimise väljakutseid.
Juhtimishäkki viivad läbi raamatu "Kuidas olla juht, keda sinu inimesed päriselt vajavad" autorid AILI NURMEOTS ja JAANIKA RANNULA.
Juhtimishäkil jagavad lugusid Tele2 tegevjuht MARGUS NÕLVAK ja Swedbank Eesti tegevjuht OLAVI LEPP, kelle püstitatud küsimusi hakatakse ühiselt gruppides arutama.
Üritus algab kell 17.30 tutvumisega ning lõpeb kell 20.30 võrgustumisega.
Häkil sukeldume juhtimise igapäevastesse väljakutsetesse ja otsime vastuseid küsimustele nagu:
Märkus: Täpsemad küsimused püstitavad tippjuhid oma kogemuslugude põhjal.
Miks tulla juhtimishäkile?
Osalejate vahel loosime välja Äripäeva Akadeemia 6-kuulise arenguprogrammi „Juhtimiskompass“, mida viivad läbi Aili Nurmeots ja Jaanika Rannula. Kohapeal on sama programmi võimalik soetada soodushinnaga.
Koosloomes peitub jõud! Tule häkile ja arendame koos Eesti juhtimiskvaliteeti.
*Juhtimishäkk on kolmetunnine saalikoolitus, mis on esmane, lühike ja käepärane lahendus pikale ja põhjalikul koolitusprogrammile. Sõnakasutus on inspireeritud IT-inimeste sõnavarast.
Juhtimishäki läbiviijatest lähemalt:
Aili Nurmeots
„Minu missioon on säravad ja õnnelikud meeskonnad! Coach`i ja koolitajana toetan juhte ja meeskondi, et usalduslikus õhkkonnas tuua pinnale oluline, koos analüüsida, luua selgust ja teha kokkulepped, mis tõesti viivad päris muutusteni. Ma näen iga päev, et kui inimesel tekib teadlikkus ja võimalus töötada oma tugevuste tsoonis, siis lööb tema unikaalsus särama. Nii juhi kui iga meeskonnaliikme tugevustel põhinev õnnetunne ongi see X-faktor, mis käivitab terve meeskonna ja aitab pöörata unistused tulemusteks. Õnnetunne loeb. Julgustame säramist!“
Jaanika Rannula
„23-aastase juhtimise ja inimestega töötamise kogemusega on kasvanud minu uskumus, et juhil võivad olla kõik ressurssid ja strateegiad, aga tulemusi toovad inimesed. Kliendid on usaldanud mind arendama tiime ja inimesi tippjuhtidest kuni eesliini töötajateni välja. Minu missioon on tõsta teadlikkust inimese käitumisest ja selle mõjust, et targemalt tegutsedes kasvaks organisatsioonides töörõõm ja tulemuslikkus! Läbi inimkeskse juhtimise loome parema elu kõigile!“
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne üritust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Üritusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni ürituse alguseni.
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.