Konkurents turul on armutu ning aina määravamaks kujuneb väärtuspakkumine ja kultuur, millega organisatsioon eristub ja oma inimesi hoiab ning uusi liikmeid meeskonda meelitab. Need komponendid koostöös teadliku kommunikatsiooni ja loo jutustamise oskusega kujundavad organisatsiooni brändi ehk kuvandit. Igal organisatsioonil on bränd, kuid alati ei pruugi olla kuvand eesmärkide saavutamist toetav ning teadlikult juhitud. Juhul, kui organisatsioon ei juhi brändi, siis juhuslikult kujunenud maine määrab organisatsiooni edukuse sellest hoolimata. Seetõttu on oluline mõista, milline on tööandja kuvand ja milliste tegevustega see meeskonnaliikmetega ühiselt nähtavaks teha.
Bränding ja toote ning teenuse turundamine on määrava tähtsusega. Kuid konkurentsitihedas turusituatsioonis on tööandja brändi arendamine täpselt sama oluline, et meeskond oleks pühendunud, rahulolu meeskonnas kõrge, et kinni püüda organisatsiooni suured eesmärgid ning seeläbi värvata meeskonda vaid parimaid talente. Parimad talendid soovivad töötada suurepärase tööandja juures ning tööandja peab suutma öelda, miks ta on hea tööandja.
Lisaks talentide meelitamisele ja pühendumuse suurendamisele vähendab tugev bränd värbamiskulusid (51% kandideerijatest otsustavad kandideerimisprotsessist osa võtta organisatsiooni oma töötajate hinnangute põhjal (Roddan 2016)) ning voolavust ja suurendab usaldusväärsust klientide seas (Chris Douglas Buchanan 2023). Nimetatud kasutegurid koosmõjus tõstavad organisatsiooni konkurentsivõimet ja tulemuslikkust.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele parimad teadmised sellest, milliste praktiliste sammudega tööandja brändi arendada ning kuidas kaasata sellesse tegevusse töötajad ja millised on need aspektid, kuhu ja kuidas töötajad panustada saavad. Lisaks toome koolitusel välja vaatenurgad, millised eelised loob töötajatele teadlik saadiku roll.
NB! Iga osaleja saab koolituselt kaasa läbitöötatud juhendi konkreetse tegevuskavaga tööandja brändi arendamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusele on oodatud personalijuhid ja -spetsialistid, värbajad ja turunduse ning kommunikatsiooni eest vastutajad. Koolitus sobib ka juhtidele, kes valdkonnas end arendada soovivad.
Õpiväljundi saavutamine toimub, kui õppijal valmib koolituspäeva lõpuks tööandja brändi tegevuskava. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja tegevuskava loomine.
Inspireerivad lühiloengud on seotud praktiliste harjutuste ja case study lahendamisega. Koolituse käigus täidavad kõik osalejad kuuldud loengust ja rühmatöödest saadud info põhjal tegevuskava, mida nad saavad hakata rakendama koheselt oma ettevõttes.
Koolitus toimub väikeses grupis, et iga osaleja saaks oma küsimustele vastused ning et teemade arutamisel tekiks mõnus sünergia.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.