Koolitaja:

Mihkel

Aeg:

26.01.2021, kell 06:00-13:00

Edukas müük Amazonis

Amazon on üks võimalusi online müügi kasvatamiseks - lisaks näiteks oma e-poele, sotsiaalmeediale jms-le. Amazonil on olemas juba kümned miljonid kliendid, kes otsivad endale sobilikke tooteid. Igal aastal liitub Amazoniga üle 700 000 uue müüja. Ometigi nendest 70% ei suuda ühtegi müüki teha. Probleem pole nende toodetes, vaid nende lähenemises ja/või müügistrateegias.

Amazoni näol on tegu väga suure, võimsa ja suuresti automatiseeritud lisamüügikanaliga, kui osata seda õigesti ära kasutada. Amazoni eksimused on aga reeglina vähemalt neljakohalise hinnasildiga. Lihtne on katsetades ja valesid asju tehes (kümneid) tuhandeid eurosid ja sadu tunde tuulde lasta. See koolitus pakub võimalust õppida kelleltki, kes ise on juba vigu läbi teinud ja näinud teisi neid tegemas.

 

Sihtgrupp

  • Ettevõtjad, kelle jaoks on Amazon lisamüügikanal
  • E-kaubandusega seotud ettevõtted, kes soovivad Amazoni minna ja seda ära kasutada
  • Ettevõtted, kes juba on Amazonis, kuid pole tulemusega rahul või näevad, et see on keerulisem kui esialgselt arvati
  • Ettevõtted, kes soovivad ära kasutada Amazoni brändi ja logistikasüsteemi

Koolituse tulemusena

  • Tead 7 meetodit, kuidas luua eristumist Amazonis, mis ka kliendile korda läheb.
  • Saad aru, kuidas toimib Amazoni algoritm ja mõtleb ostleja - millele panna rõhku ja mis tulemust ei too?
  • Saad aru, mis on Amazoni 80/20 printsiip - mis järjekorras peaks erinevaid tegevusi tegema? Millised on efektiivsemad ja vähem efektiivsemad tegevused?
  • Tead, kuidas kasutada Amazoni brändi ja logistikasüsteemi oma e-poe müükide kasvatamiseks USAs, Kanadas ja Euroopas.
  • Tead, mis on kõige levinumad ja kulukamad vead, mida Amazonis tehakse.
  • Oskad teha esmast turu- ja kasumlikkuse uuringut oma toodetele ja ideedele.

Eesmärgid 

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale hea arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazonis. Kuidas lihtsaid reegleid silmas pidades on võimalik Amazoni platvormi maksimeerida ja eduka tootega välja tulla? Kuidas teha õigeid asju õiges järjekorras, et mitte tühja kulutada aega ja raha?

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus viiakse läbi lähtudes sellest, mis on praktikas järjepidevalt töötanud. Suurem osa infost internetis Amazoni kohta on kas aegunud või ei tööta enamus toodete puhul. Koolitaja ettevõte, Digital Merchant, töötab koos kümnete eri brändidega ning koolituse käigus tuuakse välja just need meetodid ja mõtted, mis töötavad universaalselt.

Koolitusel kasutame materjale ja meetodeid, mille koolitaja on ise välja töötanud ja eri töödega täiuslikuks lihvinud. Kõik osalejad saavad kontrollnimekirja, mille alusel iseseisvalt Amazoni turu-uuringut teha.

Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude ja oma ettevõtte toodete esmase turu-uuringu teostamise käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Pärast koolitust saab 1 nädala jooksul küsida koolitajalt lisaküsimusi.