Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule

Kuidas sotsiaalmeedia müras oma tegevustest maksimum võtta?
Koolitus annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

 

Turundajate suurim väljakutse on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata. Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini. 

 

Koolitusele on oodatud kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

 

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

 

Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta. Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub väikses grupis, osalejate arv on ca 8-15 inimest, mis annab võimaluse leida vastused oma valdkonnaspetsiifilistele küsimustele.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. 

Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

 

Loe koolitaja artikleid:

Turundus aastal 2020 – trendid, fookus ja ootused

Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?

Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme

3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste

Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?

Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto

Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta

Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia

Miks on turundamine oluline? 7 põhjust, miks iga ettevõte peaks turundama

 

 

Osaleja tagasiside:

Triin Guljavin

Projektijuht reklaamiagentuuris Must Muna OÜ

Ma sain Facebooki ahjusoojade muudatustega end kurssi viia, miljon nippi ja tähelepanekut, põhimõtteid, võimalusi, praktikat, vastuseid küsimustele miks, mida, kui palju, millal, kellele jne. Paljud kliendid tahavad ettevõtte sotsiaalmeediat ise planeerida ja hallata. Mis seal siis ära ei ole? Postitad iga päev midagi. Teed mõne kampaania – valid vanusegrupi ja ongi BOOST – mida rohkem inimesi reklaami näeb, seda tulemuslikum. Aga ei ole nii! Mida täpsemalt ja kitsamalt määratled oma targetgrupi, seda suurem on võimalus saavutada eesmärk. Loomulikult peab see eesmärk ka varasemalt püstitatud olema. Seda kõike tehakse Business Facebooki alt, millest paljudel, kes ettevõtte sotsiaalmeediat haldavad, ilmselt aimugi ei ole. Seal on meeletult vajalikke tööriistu, mida ära kasutada, et püstitatud eesmärke täita.„

Ajakava

09:30 - 09:45
Kogunemine
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
09:45 - 11:30
Sissejuhatus, strateegia loomine, kommunikatsioon
• Sisu strateegia
• Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon
• Sotsiaalmeedia tegevused osa tervikust
• Facebook pixel ja analüütika (asset groups) seadistamise ülevaade

Kasutatavad meetodid: Lühike ülevaatlik loeng, diskussioon, näidete analüüs.
11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
Formaadid ja parimad loovlahenduste praktikad
• Peamiste formaatide ülevaade koos parimate praktikatega
• Postituste analüütika
• Video olulisus ja loo jutustamise erinevad mudelid
• Näited eri valdkondadest edukaks tähelepanu võitmiseks

Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, arutelu.
13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
Sihtgruppide loomine ja reklaamihaldur
• Sihtgruppide loomine ja analüüs erinevate tööriistade ja algandmete (käitumispõhine, demograafiline & huvid) põhjal
• Facebooki ja Instagrami kampaaniate loomine ja monitoorimine
• Orgaaniliste postituste võimendamine
• Taasturunduse (remarketing) erinevad mudelid ja parimad praktikad
• Reklaamihalduri vähe teada nipid ja lahendused

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, praktiline töö Facebook Business Manager keskkonnas, arutelu.
15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:00
Mida ja kuidas mõõta, kokkuvõte koos pilguga tulevikku
• Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida
• Google Analytics vs Facebooki numbrid
• Püsi kursis valdkonna viimaste trendidega
• Erinevad näited koos avatud diskussiooniga ja pilguga tulevikku.

Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, arutelu, kokkuvõte.

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].