Värbamisspetsialisti positsioon nõuab elupõhist õpet. Need tehnikad, mis kunagi edu tõid, ei pruugi seda homme enam teha. Digiajastu pakub värbajatele uusi tööriistu, sh ka ChatGPTd. See on võimas assisent, kes pakub lahendusi igivanadele väljakutsetele aidates seeläbi kujundada värbaja tööd tulemuslikumaks.
Jagan järgnevalt, millistes värbamise ja tööandja brändinguga seotud tegevustes on minu jaoks ChatGPT asendamatu tööriist.
1.Kandidaadisuhtlus on personaalsem ja inimlikum
ChatGPT-ga saab kandidaadisuhtluse viia uuele tasemele. Ta optimeerib suhtluse kiiremaks, kuid võimaldab samaaegselt luua isikupärasemat sidet iga kandidaadiga. ChatGPT pakub empaatilisemat kandidaadikogemust, sest ta mõistab kandidaadi unikaalseid vajadusi ja suudab kohandada suhtlust vastavalt sellele.
2. Töökuulutuste koostamine on hõlpsam
Hästi sõnastatud töökuulutus toob suurema tõenäosusega sobiva kandidaadi. ChatGPT abiga pole värbaja töökuulutuse kokku kirjutamises üksi. ChatGPT abiga saab värbaja kiiresti koostada kuulutusi, mis kõnetavad õiget sihtgruppi. Näiteks, kui otsid IT-spetsialisti, aitab ChatGPT välja tuua just neile olulised oskused ja eelised, tagades, et kuulutus paistaks veebiotsingutes silma ja kõnetaks õiget publikut.
3. Andmepõhine otsustustugi on olemas
Ideaalmaailmas on värbajal olemas värbamistarkvarast väljavõetav statistika; kandidaatide hindamiseks testid jmt tööriistad, et värbamisprotsess oleks jälgitav ja analüüsitav. Päris elus tihtilugu need tööriistad puuduvad. ChatGPT abil saab analüüsida andmeid, et esile tõsta mustreid, mis võivad jääda kahe silma vahele või mida muidu ei oskaks andmerägastikust leida.
4. Loomingulisus ja eristumine värbamisturunduses
Töökuulutuse ülesriputamine tööportaali ja parima kandidaadi ootamine on eilse päeva tegevus. Parimate kandidaatide leidmisel on abi sotsiaalmeediakanalites töökuulutuse reklaamimisest või uudisportaalides sisuturunduse artiklitest. ChatGPT abil on võimalik koostada sotsiaalmeedia minikampaania. ChatGPT toetab reklaamsõnumite loomisel või värbamisjuhist ja meeskonnast sisuturundus artikli kirjutamisel.
5. Tööandja brändi üles ehitamise parem käsi
Tööandja brändi arendamine on tänapäeva tööjõuturul hädavajalik. ChatGPT on siinkohal assistendi ja nõustaja rollis. Ta aitab luua kaasahaaravat sisu, nii sotsiaalmeedia postituste kui ka brändikampaaniate jaoks. Lisaks toetab ChatGPT tööandja brändingu live-mineku eeltegevusi, nagu sisemise toetuse saamine, uuringute loomine ja analüüs ning brändi olemuse kaardistamine koos väärtuspakkumisega.
Minu kogemus ChatGPT kasutamisel on näidanud tohutut efektiivsuse kasvu nii aja- kui ka kvaliteedimõõtmes. Kui soovid oma värbamis- ja brändingutegevusi viia järgmisele tasemele, mõtle, kuidas AI võiks sind aidata. Pole paremat aega alustamiseks kui praegu: uuri ja katseta.
Faktid
Tutvu Hanni Tomingase AI praktikumiga, mille teemaks on "AI tööriistade kasutamine värbamises ja värbamisturunduses"