Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte? Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.
Koolitusel „Müügipsühholoogia“ õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral.
Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.
Koolitusele on oodatud:
Koolituse eesmärk on anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügiinimese ja kliendi erinevatest isiksuste tüüpidest, et müügis edu saavutada.
Meetodid ja põhimõtted:
Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Koolituse tulemusena osaleja:
Programm:
Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud
Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused
Harjutus gruppides: erinevate klienditüüpide äratundmine
Müügiargumendid erinevatele isiksustele
Harjutus gruppides: argumentide sõnastamine erinevat tüüpi klientidele
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Loe artiklit:
Kolm valearvamust müügipsühholoogiast
Osalejate tagasiside:
Kadri Luhter
Baltic Agro AS müügiesindaja
"Suurem osa müügikoolitustest on suunatud tehnikatele. Põhifookus on sellel, kuidas panna kliendid „jah“ ütlema või kuidas close`ida ehk tehing lõpule viia. Väga vähe räägitakse psühholoogiast ehk sellest, kuidas oma kliente tundma õppida. Samas annab see aluse klientidega suhtlemiseks ja mis veel olulisem, erinevate inimtüüpide mõistmiseks. Aira jagas meile kätte väga täpsed juhised, kuidas mingi tüübiga suhelda ja milline müük kellelegi meeldib. Olen nüüd proovinud aru saada, kes mu kliendid on ja lähenenud nii, nagu nende tüübile kõige sobilikum on. Näiteks Jänesed ei ole emotsionaalsed, neile meeldib rääkida faktidest ja numbritest. Nüüd olengi seda tüüpi klientide juurde läinud ettevalmistatud numbritega."
Osalejad on hinnanud Müügipsühholoogia koolitust väga kõrgelt
✔️ "Kaasav, selge ja põhjalik ettevalmistus st trükimaterjal."
✔️ "Konkreetne, asjalik ja struktureeritud, teemad ei valgunud laiali ja olid kergesti jälgitavad."
✔️ "Super koolitaja, kohe näha, et teil on soovi olla väga hea oma töös."
✔️ "Info vastas ootustele, oli informatiivne. Saan kursusel kuuldud infot kohe oma töös rakendada."
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.