Müügipsühholoogia

Kuidas müüa inimtüübist lähtuvalt?
Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte? Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.

 

Koolitusel „Müügipsühholoogia“ õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral.  

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 
Varasematel koolitusel on osalenud peamiselt

  • müügijuhid ja -konsultandid
  • teenindusjuhid ja kaupluste juhatajad
  • turundusjuhid ja -spetsialistid

Koolituse eesmärk on
anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügiinimese ja kliendi erinevatest isiksustest, et müügis edu saavutada.

Meetodid ja põhimõtted
Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega.

Koolitus annab

  • arusaamise klientide ostuloogikast/psühholoogiast;
  • oskuse määrata klienditüüpe;
  • ülevaate levinud vigadest, mille tõttu kliente kaotatakse;
  • oskuse vastata kliendi ootustele;

Programm
Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud

  • Müügiinimese isiksusest tulenevad hirmud ja võimalused oma tugevusi oskuslikult kasutada. „Karupoeg Puhhi harjutus” isiksusetüüpide määramiseks.
  • Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid.
  • Ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks.

Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused

  • Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele.
  • Erinevate klienditüüpide ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
  • Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida.

Harjutus gruppides: erinevate klienditüüpide äratundmine

Müügiargumendid erinevatele isiksustele

  • Ratsionaalsed argumendid
  • Emotsionaalsed argumendid
  • Lugude rääkimine

Harjutus gruppides: argumentide sõnastamine erinevat tüüpi klientidele

 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

 

Loe artiklit:

Unusta müügitehnikad, vajad neid vaid treeningul

 

 

Osalejate tagasiside:

Kadri Luhter Baltic

Agro AS müügiesindaja

"Suurem osa müügikoolitustest on suunatud tehnikatele. Põhifookus on sellel, kuidas panna kliendid „jah“ ütlema või kuidas closida ehk tehing lõpule viia. Väga vähe räägitakse psühholoogiast ehk sellest, kuidas oma kliente tundma õppida. Samas annab see aluse klientidega suhtlemiseks ja mis veel olulisem, erinevate inimtüüpide mõistmiseks. Aira jagas meile kätte väga täpsed juhised, kuidas mingi tüübiga suhelda ja milline müük kellelegi meeldib. Olen nüüd proovinud aru saada, kes mu kliendid on ja lähenenud nii, nagu nende tüübile kõige sobilikum on. Näiteks Jänesed ei ole emotsionaalsed, neile meeldib rääkida faktidest ja numbritest. Nüüd olengi seda tüüpi klientide juurde läinud ettevalmistatud numbritega."

 

Osalejad on hinnanud Müügipsühholoogia koolitust väga kõrgelt

"Väga huvitav ja kaasa mõtlema panev! Väga hea lahendus - Puhhi raamatu ainetel."

"Kihvt ja kaasahaarav."

"Väga asjakohane, müük sõltubki inimeste tüübist."

"Äärmiselt palju abi."

"Hariv ning uute teadmiste sisukas, karupoeg Puhhi tegelaste kasutamise lihtsus."

"Kaasahaarav ja huvitav ülesehitus."

"SUPER."

"Info vastas ootustele, oli informatiivne. Saan kursusel kuuldud infot kohe oma töös rakendada."

Ajakava

09:30 - 09:45
Kogunemine ja hommikukohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
Ümbritsevatel tänavatel on kesklinna parkimistsoon. Majast 350 meetri kaugusel asub Europarkla (Vana-Lõuna 17), kus parkimistasu on 2 EUR/ päev. Meie juurde pääseb ka bussi ja trammiga (Vineeri peatus).
09:45 - 17:00
Koolitus
Koolituse ajakava:
09:45 - 11:30 Koolitus
11:30 - 11:45 Kohvipaus
11:45 - 13:15 Koolitus
13:15 - 14:00 Lõuna
14:00 - 15:30 Koolitus
15:30 - 15:45 Kohvipaus
15:45 - 17.00 Koolitus

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].