Kuidas saada müügiinimene tegema tipptulemust?

Eduka müügijuhi võtmetegevus - harjumuste muutmine
Koolitusel räägitakse sellest, kuidas müügitiimide juhid ja tippmüüjad saavad oma tööharjumuste muutmise kaudu jõuda paremate müügitulemusteni.

Selleks, et viia müügitulemused uuele tasemele, on tihti vaja muuta vaid seda, mil viisil müügitööd tehakse. Müügiinimene saab teatud muudatustega oma igapäevatöös viia müügitulemused uuele tasemele.

 

Koolitusel saavad vastuse küsimused: 

  • Kuidas ennast müügiinimesena vaimselt tippvormi viia?
  • Kuidas leida hea töörütm: vaheldada töös stressi ja puhkust, et teha pikaajaliselt head tulemust?
  • Kuidas ennast motiveerida head tulemust tegema?

Koolitusele on oodatud müügitiimide juhid ja igapäevaselt müügiga tegelevad inimesed.

Koolituse eesmärk on aidata mõista, millised tööharjumused toovad müügis edu ning anda teadmised ja vahendid selleks, et enda või  oma tiimi müügitulemusi kasvatada. 

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele: 

  • Kas usud, et Sina ise või Sinu müügitiim on võimeline enamaks?
  • Kas näed, et olenemata pingutusest müügitöö tulemused ei parane?
  • Kas soovid teada, millised muudatused müügiinimeste tööharjumustes aitavad müüki hüppeliselt tõsta?
  • Kas soovid teada, kuidas saavutavad tulemusi tippmüüjad?

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab, millised on tulemusi toovad müügitöö harjumused;
  • teab, mis müügiinimest motiveerib ja motiveerituna hoiab;
  • oskab kasutada erinevaid meetodeid enda või oma müügitiimi inimeste harjumuste muutuse toetamiseks;
  • koostab endale konkreetse tegevuskava oma iseenda või oma müügitiimi tööharjumuste muutmiseks.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

 

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Kuula Äripäeva raadio podcasti, kus koolitaja räägib tööharjumuste teemal:

Coach Raimo Ülavere juhtidele: mõelge järele, kas te aitate kaasa või takistate!

 

Osaleja tagasiside:

Raivo Piiber

OÜ Soojusgrupp tegeleb ventilatsioonihoolduse ja puhastusteenusega.


Kui suur on teie müügimeeskond?
"Praegu on 4 alluvat, lähematel aastatel on plaanis ka meeskonda kasvatada."

Mis on müügijuhtimises kõige suuremad väljakutsed praegu?
"Sobivate müügiinimeste leidmine (isegi praegu, kui töötus on kasvanud) ja hoidmine. Müügiinimese töö ei ole kerge: kliendid saavad küll aru teenuse vajalikkusest, aga kohati venitavad close’imisega. Kui olukord oleks stabiilne, oleks lihtsam."

Miks koolitusele läksite ja mida sealt saite?
"Läksin koolitusele, et teha väike refresh. Eks iga müügijuht tahaks teada, mis need harjumused on, mis aitavad paremaid müügitulemusi saavutada. Läksin ka, et natuke ka igapäevatoimetustest välja saada.
Ega ma igapäevaselt sellele ei mõtle, kas ma selle teadmise olen saanud just konkreetselt sellelt koolituselt või mujalt, eks need kogemused tulevadki eri kohtadest. Alateadlikult kasutan neid mõtteid ikka."

"Olen oma müügiinimestele andnud suhteliselt vabad käed – oluline on kreatiivsus ning oskus kiirelt reageerida. Üks asi veel – ka mina ise teen aktiivselt müüki – kõned, kohtumised, pakkumised jne ning seega loodan, et oma igapäevase tööga olen neile eeskujuks."

Ajakava

09:30 - 09:45
Kogunemine ja hommikukohv
09:45 - 11:30
Millised on müügis edukad harjumused?
  • Edu toovate müügitegevuste kirjeldus ja omavaheline seotus.
  • Tööpanuse ja töötasu jagunemine meeskonnas.
  • Müügi edu sõltuvus inimtüübist ja harjumustest.

Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö.

11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
Käitumisharjumuse muutmine
  • Mis on käitumisharjumus ja kuidas seda muuta?
  • Keskkonna mõju käitumisharjumustele.
  • Kuidas luua keskkond arenguhüppele müügis?
  • Tulemusliku harjumuse olulised parameetrid: lihtsus, haaravus, vajalikkus, nauditavus.

Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö.

13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
Harjumuse muutuse takistused
  • Takistavad uskumused ja kuidas neid muuta.
  • Takistavad emotsioonid ja kuidas neid muuta.
  • Takistavad keskkonnategurid - demotiveeriv tasude süsteem, koostöö takistused, ebasobivad vahendid jne - ja kuidas neid muuta.

Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö.

15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:00
Oma meeskonnale püsiva harjumuse muutuse plaani tegemine
  • Milline näeb välja hea harjumuse muutuse plaan müügimeeskonnale?
  • Milline on minu plaan oma inimeste harjumuse muutuseks, alates eesmärgist kuni tegevusteni?

Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö.

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamistingimused

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.