Müügipsühholoogia praktiline koolitussari

Klienditüübid, telefonimüük, suhtlemine e-kirja teel, müügikohtumised

Koolitus toimub reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

 

Koolitussari koosneb neljast praktilisest koolitusest, mille jooksul õpid ära tundma erinevaid klienditüüpe ning seda, kuidas erinevatele klienditüüpidele oma toodet või teenust müüa telefoni ja e-kirja teel ning müügikohtumistel.

 

Koolitussarja eesmärk isiksusetüüpide teooriast lähtudes tuua välja kõige tõhusamad lähenemised ja müügipraktikad erinevate suhtlusviiside puhul.

 

Toimub neli koolitust, iga koolituse kestus on neli akadeemilist tundi ning iga koolituse vahel on 3-7 päeva.

 

Nelja koolituse jooksul õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral. Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 
Osalema on oodatud: müügitöötajad;klienditeenindajad, kliendihaldurid, müügijuhid, müügikonsultandid, turundusspetsialistis, turundusjuhid, teenindusjuhid, kaupluste juhatajad.

 

Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad tagasisidega praktilised harjutused, et saaksid hakata õpitud oskusi kohe oma töös rakendama.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • saab aru, kes ta inimtüübilt on ja millised on tema trumbid müügitöös;
  • mõistab klientide ostuloogikat ja psühholoogiat;
  • oskab määrata klienditüüpe;
  • argumenteerib lähtuvalt klienditüübist.
  • valib õige müügitaktika telefonimüügis ja müügikohtumisel;
  • oskab valida vastavalt inimtüübile õiget stiili müügikirja ja pakkumise koostamisel.

 

Koolituste läbinutele väljastatakse eraldi tunnistus iga koolituspäeva kohta. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolituspäeval osalemine terves mahus.

 

Vaata koolituse päevakava.

 

* Müügipsühholoogia praktiline koolitussari sisaldab nelja eri teemaga koolituspäeva. Iga koolitust on võimalik ka eraldi osta. 

  • Koolitussarja hind on 15% soodsam, kui iga koolitus eraldi ostes: 496€ + km.
  • Üksiku koolituse hind 146€ + km (neli koolitust eraldi ostes hind 584€ + km)

 

Kliki koolituse pealkirjal, et tutvuda täpsema programmiga!

 

  1. Müügipsühholoogia: erinevad klienditüübid ja nende ootused sinule (20.04.2021) 

Koolitusel õpid kõigepealt tundma iseennast, oma inimtüübist tulenevaid tugevusi müügitöös ning seejärel nelja erinevat klienditüüpi. Õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide puhul. Saad teada, millise klienditüübiga sobid sa ise kõige paremini ja kelle puhul tuleb õppida selgeks hoopis teine „keel“ ja müügistiil.

 

  1. Müügipsühholoogia: telefonimüük erinevatele klienditüüpidele (30.04.2021) 

Koolitusel õpid inimtüüpe telefonikõne käigus ära tundma ja valime õige müügitaktika. Koolituse tulemusena mõistad, mida tegelikult tähendab eri tüüpide puhul „ei huvita“; „saatke pakkumine“; „ma tahan veel mõelda“; „helistage homme uuesti“ jne.

 

  1. Müügipsühholoogia: erinevate klienditüüpidega suhtlemine e-kirja teel (04.05.2021) 

Koolitusel õpid, kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja valida vastavalt inimtüübile õiget stiili müügikirja ja pakkumise koostamisel.

 

  1. Müügipsühholoogia: müügikohtumised erinevate klienditüüpidega, müügiargumentide koostamine (06.05.2021) 

Kliendid tulevad kohtumisele erinevate ootuste ja hirmudega. See, mis ühe klienditüübi jaoks toimib, on teise tüübi jaoks hoopis häiriv. Koolitusel õpid, kuidas üles ehitada kliendi inimtüüpi arvestav müügikohtumine ja vältida suuri prohmakaid.

Ajakava

1. päev
2. päev
3. päev
4. päev
09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: erinevad klienditüübid ja nende ootused sinule
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud
• Müügiinimese isiksusest tulenevad hirmud ja võimalused oma tugevusi oskuslikult kasutada. „Karupoeg Puhhi harjutus” isiksusetüüpide määramiseks.
• Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele.
• Erinevate klienditüüpide ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
• Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida.
09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: telefonimüük erinevatele klienditüüpidele
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad telefoni teel suhtlevad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe telefoni teel suheldes ära tunda?
• Neli erinevat müügitaktikat.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Neli erinevat tehnikat ostuotsuse või lisaostude toetamiseks.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul telefoni teel suhtlemisel vältida.
• Telefonimüügi spikker ja „võlunupud“ eri inimtüüpide puhul.
09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: erinevate klienditüüpidega suhtlemine e-kirja teel
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad e-kirja teel suhtlevad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe kirjastiilile toetudes ära tunda?
• Neli erinevat müügikirja erinevatele klienditüüpidele.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Neli erinevat pakkumist erinevatele klienditüüpidele.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul kindlasti vältida.
• Mõned „võlunupud“ eri inimtüüpide puhul.
09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: müügikohtumised erinevate klienditüüpidega, müügiargumentide koostamine
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad esimesel kohtumisel käituvad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe paari minutiga ära tunda?
• Neli erinevat taktikat kliendikohtumise tõhusaks läbiviimiseks.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Kolm argumendi tüüpi ja nende kasutamine eri klienditüüpide puhul.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul kindlasti vältida.