Müügipsühholoogia: erinevad klienditüübid ja nende ootused sinule

Baaskoolitus

Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte? Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.

Koolitusel õpid kõigepealt tundma iseennast, oma inimtüübist tulenevaid tugevusi müügitöös ning seejärel nelja erinevat klienditüüpi. Kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide puhul? Kellega neist sobid sa ise kõige paremini ja kelle puhul tuleb õppida selgeks hoopis teine keel ja müügistiil?

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 

Koolituse eesmärk on anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügipsühholoogia kasutamiseks, et müügis edu saavutada.

 

Koolitusele on oodatud kõik müügitöötajad ja klienditeenindajad.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • saab aru, kes ta inimtüübilt on ja millised on tema trumbid müügitöös
  • mõistab klientide ostuloogikat ja psühholoogiat;
  • oskab määrata klienditüüpe ja valida õige müügitaktika.

 

Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Vaata koolituse päevakava.

Ajakava

09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: erinevad klienditüübid ja nende ootused sinule
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud
• Müügiinimese isiksusest tulenevad hirmud ja võimalused oma tugevusi oskuslikult kasutada. „Karupoeg Puhhi harjutus” isiksusetüüpide määramiseks.
• Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele.
• Erinevate klienditüüpide ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
• Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida.