Miks on nii, et mõne kliendiga on väga keeruline suhelda? Mida tegelikult tähendab eri tüüpide puhul „ei huvita“; „saatke pakkumine“; „ma tahan veel mõelda“; „helistage homme uuesti“ jne. Kuidas suhelda erinevate klienditüüpidega telefoni teel?
Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.
Koolitusel osalemise eelduseks on Müügipsühholoogia baaskoolituse või Müügipsühholoogia koolituse läbimine.
Koolituse eesmärk on arendada õppijas oskused inimtüüpe telefonikõne käigus ära tunda ja valida vastavalt inimtüübile õige müügitaktika.
Koolitusele on oodatud müügitöötajad ja klienditeenindajad, kes suhtlevad klientidega palju telefoni teel.
Koolituse tulemusena osaleja:
Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad tagasisidega harjutused. Koolituse käigus teeme mitu praktilist harjutust ja eksperimenti oskuste kinnistamiseks. Samuti valmib koolituse käigus igal osalejal individuaalne telefonimüügi mudel arvestades äri eripärasid.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.