Müügipsühholoogia: telefonimüük erinevatele klienditüüpidele

Jätkukoolitus

Miks on nii, et mõne kliendiga on väga keeruline suhelda? Mida tegelikult tähendab eri tüüpide puhul „ei huvita“; „saatke pakkumine“; „ma tahan veel mõelda“; „helistage homme uuesti“ jne. Kuidas suhelda erinevate klienditüüpidega telefoni teel?

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 

Koolitusel osalemise eelduseks on Müügipsühholoogia baaskoolituse või Müügipsühholoogia koolituse läbimine.

 

Koolituse eesmärk on arendada õppijas oskused inimtüüpe telefonikõne käigus ära tunda ja valida vastavalt inimtüübile õige müügitaktika.

 

Koolitusele on oodatud müügitöötajad ja klienditeenindajad, kes suhtlevad klientidega palju telefoni teel.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab määrata klienditüüpe
  • oskab klienditüübist lähtuvalt valida müügikõne õige taktika.

Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad tagasisidega harjutused. Koolituse käigus teeme mitu praktilist harjutust ja eksperimenti oskuste kinnistamiseks. Samuti valmib koolituse käigus igal osalejal individuaalne telefonimüügi mudel arvestades äri eripärasid.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Vaata koolituse päevakava.

Ajakava

09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: telefonimüük erinevatele klienditüüpidele
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad telefoni teel suhtlevad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe telefoni teel suheldes ära tunda?
• Neli erinevat müügitaktikat.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Neli erinevat tehnikat ostuotsuse või lisaostude toetamiseks.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul telefoni teel suhtlemisel vältida.
• Telefonimüügi spikker ja „võlunupud“ eri inimtüüpide puhul.