Müügipsühholoogia: erinevate klienditüüpidega suhtlemine e-kirja teel

Jätkukoolitus

Kliendid loevad sinu e-kirju erinevalt. See, mis ühe klienditüübi jaoks toimib, on teise tüübi jaoks hoopis põhjus, miks ta sinu pakkumist isegi läbi ei loe. Kuidas kirjutada eri klienditüüpidele arusaadavat ja mõjusat müügikirja ning koostada atraktiivset pakkumist?

Koolitusel õpid erinevaid inimtüüpe ära tundma ja valima vastavalt inimtüübile õiget stiili müügikirja ja pakkumise koostamisel.

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 

Koolitusel osalemise eelduseks on Müügipsühholoogia baaskoolituse või Müügipsühholoogia koolituse läbimine.

 

Koolituse eesmärk on arendada õppijas oskusi erinevate inimtüüpe ära tundmiseks ja vastavalt inimtüübile valida õige stiil müügikirja ja pakkumise koostamisel.

 

Koolitusele on oodatud: müügitöötajad ja klienditeenindajad, kes suhtlevad klientidega e-kirja teel või pakuvad online-tuge.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab määrata klienditüüpe;
  • oskab valida vastavalt inimtüübile õiget stiili müügikirja ja pakkumise koostamisel.

 

Koolituse käigus koostab iga osaleja individuaalse spikri eri inimtüüpidega e-kirja teel suhtlemiseks ning tema jaoks eriti keerulise inimtüübi jaoks müügikirja ja müügipakkumise näidise, millele treener annab individuaalse tagasiside.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Vaata koolituse päevakava.

Ajakava

09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: erinevate klienditüüpidega suhtlemine e-kirja teel
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad e-kirja teel suhtlevad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe kirjastiilile toetudes ära tunda?
• Neli erinevat müügikirja erinevatele klienditüüpidele.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Neli erinevat pakkumist erinevatele klienditüüpidele.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul kindlasti vältida.
• Mõned „võlunupud“ eri inimtüüpide puhul.