Müügipsühholoogia: müügikohtumised erinevate klienditüüpidega, müügiargumentide koostamine

Jätkukoolitus

Kliendid tulevad kohtumisele erinevate ootuste ja hirmudega. See, mis ühe klienditüübi jaoks toimib, on teise tüübi jaoks hoopis häiriv. Kuidas üles ehitada kliendi inimtüüpi arvestav müügikohtumine ja vältida suuri prohmakaid?

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 

Koolitusel osalemise eelduseks on Müügipsühholoogia baaskoolituse või Müügipsühholoogia koolituse läbimine.

 

Koolituse eesmärk on anda näpunäiteid ja teadmisi, kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda, arvestada nende isiklike eripäradega ning muuta seeläbi müügikohtumised tulemuslikumaks.

 

Koolitusele on oodatud kliendihaldurid, kes teevad kliendikohtumisi.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab määrata klienditüüpe,
  • argumenteerib lähtuvalt klienditüübist.

 

Koolituse käigus teeme mitu praktilist harjutust, mille käigus analüüsime eri inimtüüpidega kontakti loomist, ootuste kaardistamist ja eelkõige argumenteerimist. Koolituse tulemusena valmivad igal osalejal oma ärist lähtuvad müügiargumentide näidised nelja erineva klienditüübi jaoks.

 

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Koolituse tulemusi hinnatakse harjutuste kaudu. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Vaata koolituse päevakava.

Ajakava

09:45 - 10:00
Müügipsühholoogia: müügikohtumised erinevate klienditüüpidega, müügiargumentide koostamine
• Kogunemine veebikeskkonda ja osalejate registreerimine
10:00 - 11:30
I osa
• Meeldetuletuseks klienditüüpide ülevaade „Karupoeg Puhhi“ tegelaste baasil koos näidetega, kuidas nad esimesel kohtumisel käituvad.
• Kuidas erinevaid klienditüüpe paari minutiga ära tunda?
• Neli erinevat taktikat kliendikohtumise tõhusaks läbiviimiseks.
11:30 - 11:45
Paus
11:45 - 13:15
II osa
• Kolm argumendi tüüpi ja nende kasutamine eri klienditüüpide puhul.
• Vigade loetelu, mida eri tüüpide puhul kindlasti vältida.