Reklaamimiseks vajaliku Adsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.
Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.
Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.
„Google Ads edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus, mis annab teadmised ja oskused Adsis esimesi samme tegevatele kasutajatele.
Koolitusele on oodatud
Google Adsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt Adsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.
Koolituse eesmärk on paremini töötavad Adsi kampaaniad, mis säästavad või teenivad rohkem raha ja efektiivsemad protsessid, et regulaarselt tulemusi parandada ning raporteerimist kiirendada.
Koolituse tulemusena osaleja
Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google Adsi kasutamisega tekkinud.
Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.