koolitaja pilt

Koolitaja:

Taavi Raidma

Aeg:

30.03.2021, kell 03:30-11:00

Hind: 399.00 EUR + km

Google Analytics turundustööriistana

Kuidas kasutada Analytics’it, et oma veebilehe või veebipoe külastatavust ja kasumlikkust tõsta?

Koolitusel tehakse praktikas läbi Google Analyticsi seadistamine ja õpitakse sealt oma äri jaoks olulisi andmeid kätte saama. Koolituse tulemusena tead, kuidas Google Analytics enda ettevõtte kasuks kõige tõhusamalt tööle panna.

 

Digikanalid pakuvad igale ettevõttele arvukalt võimalusi uusi kliente püüda ning neid hoida. Et seda aga efektiivselt ja kasumlikult teha, on oluline osata koguda ja analüüsida inimeste käitumist – mis teed pidi nad su veebilehele jõuavad ning mida nad veebilehel täpselt teevad. Selle tulemusena saab otsustada, millistesse kanalitesse juurde investeerida, et kliente veel juurde saada.  Maailma kõige populaarsem tööriist selleks on Google Analytics - see on tasuta, suhteliselt lihtne ning igapäevaselt käepärane. See koolitus annab oskused, et Google Analytics enda kasuks tööle panna.

 

Koolituse eesmärk on jagada väga praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesanded, mis aitavad osalejatel seadistada ja kasutada Google Analytics’it, sealt olulisi andmeid kätte saada ning nende baasil ärilisi otsuseid vastu võtta.

 

Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid, analüütikud ja turundusspetsialistid, kes kasutavad oma müügi- ja turundustegevustes digitaalseid kanaleid ja Google Analyticsit.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  •        teab, kuidas seadistada Google Analytics’it;
  •        teab, kuidas leida oma äri jaoks olulised andmed raportitest kätte;
  •        teab, kuidas luua külastajatest segmente ning raporteid segmendipõhiselt analüüsida;
  •        teab, kuidas luua andmete visualiseerimiseks dashboarde.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ning grupi- ja individuaalsete tööde käigus.

 

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest.

Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad oskused!

 

Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui Analyticsi konto endal puudub, siis koolitaja annab ligipääsu harjutuskontole.

 

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 15 inimest.

 Täpsem ülevaade koolituse teemadest on saadaval ajakavas.

 

Loe koolitaja artiklit: "6 väheteatud, aga turunduses kasulikku Google Analyticsi funktsiooni".

Ajakava

09:30 - 09:45
Kogunemine
9:45 - 11:30
Analyticsi seadistamine ja administreerimine
• Google Analyticsi seadistamine
• Google Analyticsi ülesehitus ja tööpõhimõtted
• Raporti- ja andmetüüpide ülevaade
• Raportite kohandamine
• Konto administreerimine

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
Andmete analüüs
• Külastajate taustainfo – kes nad on ja mis tehnoloogiaid kasutavad?
• Liiklust toovad kanalid – kustkaudu lehele jõuti ja mis turunduskanalid töötasid?
• Külastajate käitumine – milliseid alamlehti külastati, kuidas külastajad lehel liikusid, millistelt lehtedelt lahkuti veebist?
• Konversioonide analüüs – millised on ärilised tulemused ja ostustatistika?

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
Külastajate segmenteerimine ja dashboardide loomine
• Külastajate segmentide loomine ja salvestamine
• Segmendipõhine raportite analüüs
• Dashboardide loomine Google Data Studioga

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:00
E-kaubanduse andmete analüüs
• Toodete ja tootegruppide müügistatistika
• Konversioonimäärade ja tulususe analüüs turunduskanalite lõikes
• Multi-channel funnels raportid
• Ostukorvi efektiivsuse analüüsimine

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu