Koolitaja:

Taavi Raidma

Aeg:

03.12.2020, kell 05:30-13:00

Google Analytics turundustööriistana


Koolitusel tehakse praktikas läbi Google Analyticsi seadistamine ja õpitakse sealt oma äri jaoks olulisi andmeid kätte saama. Koolituse tulemusena tead, kuidas Google Analytics enda ettevõtte kasuks kõige tõhusamalt tööle panna.

 

Digikanalid pakuvad igale ettevõttele arvukalt võimalusi uusi kliente püüda ning neid hoida. Et seda aga efektiivselt ja kasumlikult teha, on oluline osata koguda ja analüüsida inimeste käitumist – mis teed pidi nad su veebilehele jõuavad ning mida nad veebilehel täpselt teevad. Selle tulemusena saab otsustada, millistesse kanalitesse juurde investeerida, et kliente veel juurde saada.  Maailma kõige populaarsem tööriist selleks on Google Analytics - see on tasuta, suhteliselt lihtne ning igapäevaselt käepärane. See koolitus annab oskused, et Google Analytics enda kasuks tööle panna.

 

Koolituse eesmärk on jagada väga praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesanded, mis aitavad osalejatel seadistada ja kasutada Google Analytics’it, sealt olulisi andmeid kätte saada ning nende baasil ärilisi otsuseid vastu võtta.

 

Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid, analüütikud ja turundusspetsialistid, kes kasutavad oma müügi- ja turundustegevustes digitaalseid kanaleid ja Google Analyticsit.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  •        teab, kuidas seadistada Google Analytics’it;
  •        teab, kuidas leida oma äri jaoks olulised andmed raportitest kätte;
  •        teab, kuidas luua külastajatest segmente ning raporteid segmendipõhiselt analüüsida;
  •        teab, kuidas luua andmete visualiseerimiseks dashboarde.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ning grupi- ja individuaalsete tööde käigus.

 

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest.  <p style="color:#FF0000";>Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad oskused!</p></body>

Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui Analyticsi konto endal puudub, siis koolitaja annab ligipääsu harjutuskontole.

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 15 inimest.