koolitaja pilt

Koolitaja:

Aira Tammemäe

Aeg:

26.01.2021, kell 05:45-13:00

Müügipsühholoogia

Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte?

Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.

Koolitusel „Müügipsühholoogia“ õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral.

Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

 
Varasematel koolitusel on osalenud peamiselt

  • müügijuhid ja -konsultandid
  • teenindusjuhid ja kaupluste juhatajad
  • turundusjuhid ja -spetsialistid

Koolituse eesmärk on
anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügiinimese ja kliendi erinevatest isiksustest, et müügis edu saavutada.

Meetodid ja põhimõtted
Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega.

Koolitus annab

  • arusaamise klientide ostuloogikast/psühholoogiast;
  • oskuse määrata klienditüüpe;
  • ülevaate levinud vigadest, mille tõttu kliente kaotatakse;
  • oskuse vastata kliendi ootustele;

Programm
Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud

  • Müügiinimese isiksusest tulenevad hirmud ja võimalused oma tugevusi oskuslikult kasutada. „Karupoeg Puhhi harjutus” isiksusetüüpide määramiseks.
  • Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid.
  • Ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks.

Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused

  • Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele.
  • Erinevate klienditüüpide ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
  • Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida.

Harjutus gruppides: erinevate klienditüüpide äratundmine

Müügiargumendid erinevatele isiksustele

  • Ratsionaalsed argumendid
  • Emotsionaalsed argumendid
  • Lugude rääkimine

Harjutus gruppides: argumentide sõnastamine erinevat tüüpi klientidele