koolitaja pilt

Koolitaja:

Jari Kukkonen

Aeg:

05.02 - 26.02, kell 06:00-13:00

LEAN mõtlemine kaubanduses

Kaupluste ja jaemüügikettide väljakutseks on tihenev konkurents ja kulude kasv. Selleks, et maksta konkurentsivõimelist palka, peab protsessides väiksema ressursikuluga rohkem saavutama. Samas klientide rahulolu saab tekkida ainult siis, kui teenindav personal on rahul.

Õigesti rakendatuna LEAN mõtlemine võimaldab teenindada kiiremini, odavamalt ja paremini nii, et töötajate ja klientide rahulolu kasvab. „Ärme jookse kiiremini, vaid jalutame lühemaid vahemaid“, on tuntud LEAN mõtlemisega seotud tsitaat.

 

 

Koolituse eesmärk on tutvustada LEAN juhtimise põhimõtteid ja koheselt praktikas rakendatavaid tööriistu kaubanduse protsessides. See võimaldab  väiksema ressursikuluga saavutada paremaid tulemusi.

 

Juhtimisalasele koolitusele on oodatud eelkõige kaubanduse kategooriajuhid, kaupluste juhid, ostujuhid, arendusjuhid, regioonide juhid ning e-kaubanduse juhid. 

 

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  •          Kas Sinule või Sinu tiimi liikmetele tundub, et peate tegema korraga 2-3 töötaja tööd?
  •          Kas esineb hetki kui töötajad on selgelt tööga üle koormatud?
  •          Kas juhtub, et töötaja ei tea, milline töö on hetkel kõige tähtsam?
  •          Kas tarneaukude tõttu jääb märkimisväärne osa müüki tegemata?
  •          Kas allahindlus- ja mahakandmiskulud võiksid olla väiksemad?
  •          Kas arendustegevused on takerdunud (näiteks iseteeninduskassade müügi osakaal võiks olla suurem, kuid pole selle eesmärgi saavutamisega tegelemiseks piisavalt aega)?

 

Koolituse tulemusena osaleja

  •          teab konkreetseid LEAN mõtlemise lähenemisviise, mis aitavad väiksema ajakuluga saavutada rohkem;
  •          teab lihtsaid töö analüüsimise metoodikaid, mis aitavad tuvastada kadusid;
  •          oskab metoodilise lähenemisega vähendada kadusid ning hoida kokku vähemalt 20% enda tööajast.

 

Koolitusel on loengud läbi pikitud praktiliste harjutustega. Peale esimest koolituspäeva antakse kodutöö, mida osalejad järgmisel kokkusaamisel esitlevad. Kodutöö hõlmab olulise kao vähendamist enda kaupluses/vastutusalas.  Parima tulemuse annab see, kui kauplusest/kaupluseketist osaleb rohkem kui üks inimene, seetõttu soovitame võimalusel osaleda mitmekesi.

Koolituse tulemusi hinnatakse harjutamise, arutelude ja esitluse teel. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Maht: 12 akadeemilist tundi