Äripäeva Akadeemia

Andrus Kiisküla

Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.

Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.

Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Igapäevaselt veab Andrus Äripäeva digiturundust, mille fookuses on selged eesmärgid ning mõõdetavad, vajadusel kiirelt muudetavad ja tulemusi toovad protsessid.

Tulevased koolitused

Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule

23.11.2018

Kuidas sotsiaalmeedia müras oma tegevustest maksimum võtta?

Registreeru

Turundamine Facebookis ja Instagramis algajale

05.10.2018

Kuidas sotsiaalmeedias turundamine käima saada?

Registreeru